Najważniejsze wyzwania
Wśród zdobytych doświadczeń są takie, które szczególnie cieszą. Oto lista najważniejszych osiągnięć:
- Tworzenie koncepcji i wdrażanie produktów o wartości dodanej dla klientów indywidualnych – usługi VAS u operatora GSM, nowy produkt elektroniczny dla firmy z branży wydawniczej
- Opracowanie koncepcji i wdrożenie platformy zarządzania siecią GSM zintegrowanej z procesami obsługi sieci telekomunikacyjnej i klientów operatora GSM
- Zarządzanie programami, najpoważniejszymi przedsięwzięciami organizowanymi w strukturach zadaniowych, organizacja biura programu i uczestnictwo w takich przedsięwzięciach w roli kierownika projektu – OmniX, MAP, biling konwergentny
- Budowanie strategii rozwoju mediów interaktywnych – cyfrowa telewizja interaktywna
- Budowanie i wdrażanie rozwiązań dla podstawowych problemów operacyjnych firm telekomunikacyjnych – obsługa klienta, logistyka, zarządzanie wartością klienta, rozliczenia wielostronne
- Opracowanie metoda i standardów zarządzania rozwojem platformy świadczenia usług administracji publicznej przez Internet
- Przebudowa strategii i reorganizacja struktur zarządzania informatyką w obliczu konsolidacji spółek międzynarodowej grupy kapitałowej – potentat branży paliwowej
Branże
- Telekomunikacja
- Media i rozrywka
- Administracja publiczna
- Przemysł i energetyka
- Bankowość i finanse
- Medycyna
Pełna lista zrealizowanych projektów jest dostępna do pobrania.