Najważniejsze wyzwania

Wśród zdobytych doświadczeń są takie, które szczególnie cieszą. Oto lista najważniejszych osiągnięć:

  • Tworzenie koncepcji i wdrażanie produktów o wartości dodanej dla klientów indywidualnych – usługi VAS u operatora GSM, nowy produkt elektroniczny dla firmy z branży wydawniczej
  • Opracowanie koncepcji i wdrożenie platformy zarządzania siecią GSM zintegrowanej z procesami obsługi sieci telekomunikacyjnej i klientów operatora GSM
  • Zarządzanie programami, najpoważniejszymi przedsięwzięciami organizowanymi w strukturach zadaniowych, organizacja biura programu i uczestnictwo w takich przedsięwzięciach w roli kierownika projektu – OmniX, MAP, biling konwergentny
  • Budowanie strategii rozwoju mediów interaktywnych – cyfrowa telewizja interaktywna
  • Budowanie i wdrażanie rozwiązań dla podstawowych problemów operacyjnych firm telekomunikacyjnych – obsługa klienta, logistyka, zarządzanie wartością klienta, rozliczenia wielostronne
  • Opracowanie metoda i standardów zarządzania rozwojem platformy świadczenia usług administracji publicznej przez Internet
  • Przebudowa strategii i reorganizacja struktur zarządzania informatyką w obliczu konsolidacji spółek międzynarodowej grupy kapitałowej – potentat branży paliwowej

Branże

Pełna lista zrealizowanych projektów jest dostępna do pobrania.

Klienci

Polska Telefonia Cyfrowa

Plus

Play

Telekomunikacja Polska

Cyfrowy Polsat - MVNO

PKN Orlen

Ministerstwo Nauki i Informatyzacji

Urząd Komunikacji Elektronicznej

Ministerstwo Finansów

Urząd Dozoru Technicznego

Getionary.pl

Telewizja Polska (interaktywna)

Wolters Kluwer Polska

Universal McCann

BIG InfoMonitor

Grupa LUX MED

T-Mobile Polska

Business Management Software

Agora